Ogólnopolska kampania dżemów marki Stovit

Autor: Marketing przy kawie 20 października 2014 10:54

13 października ruszyła pierwsza ogólnopolska kampania producenta dżemów Stovit. Działania pod hasłem „Taka natura dżemu" potrwają do 2 listopada. Kampania ma charakter wizerunkowy. Jej celem jest dotarcie do szerokiej grupy odbiorców.

 

Działania mają podkreślać, że produkty przygotowywane są bez konserwantów i sztucznych barwników. Z kolei do inaczej pojętej „natury dżemu" humorystycznie nawiązują kadry ze śladami dżemowej uczty na twarzach przedstawionych osób oraz w domowym otoczeniu. 15-sekundowy spot emitowany jest w stacjach TVP oraz kanałach tematycznych TVN, Polsatu, TVP i ZPR.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10924

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane