Ogólnopolska kampania marki Olewnik

Autor: pr 15 września 2014 13:57

Ogólnopolska kampania marki Olewnik

W połowie września ruszyła kampania wizerunkowa marki Olewnik, oparta na nowej strategii komunikacji. Jej pierwszą odsłonę można zobaczyć w spocie produktowym emitowanym na antenach między innymi: TVP1, TVP2, TVN, Polsat, kuchnia+, domo+ oraz TTV. Nowa kampania jest kontynuacją trwającej od maja kampanii reklamowej flagowego produktu firmy Olewnik, Perfekcyjnej Suchej Krakowskiej.

W ramach działań ATL do końca września, odsłona nowej kampanii wraz z reklamą produktu pojawi się w telewizji, w formie spotów promocyjnych oraz spotów sponsorskich, w prasie kolorowej i w Internecie. Przewiduje także zwiększenie obecności marki w social media oraz blogosferze, a także promocję produktu w sklepach w całej Polsce (ekspozycja produktu, materiały POS, akcje samplingowe). Do promocji Perfekcyjnej Suchej Krakowskiej zostali zaproszeni także ambasadorzy marki Olewnik.

Celem kampanii jest zwiększenie rozpoznawalności marki do skali ogólnopolskiej przez pryzmat jej unikalnej filozofii i wartości, które stały się podstawą do tworzenia doskonałych wędlin. Kampania wizerunkowo-produktowa pozwoli przedstawić ZM Olewnik jako rodzinną firmę z tradycjami, w której receptury i pasja przyrządzania przekazywane są z pokolenia na pokolenie.

Za projekty graficzne oraz komunikację PR odpowiada agencja XRS. Kreację filmu przygotowała agencja Saatchi&Saatchi.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11086

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane