Ogólnopolska kampania reklamowa marki Międzychód wesprze detalistów

Autor: pr 27 października 2014 10:05

Ogólnopolska kampania reklamowa marki Międzychód wesprze detalistów

Międzychód rozpoczyna ogólnopolską kampanię promocyjną. Intensywne działania reklamowe obejmują zarówno najpopularniejsze stacje telewizyjne, jak i internet. Premiera spotu, nawiązującego do domowego smaku produktów marki, rozpoczyna się 25 października.

Produkty z Międzychodu: tradycyjne i kompletne dania gotowe, sosy pomidorowe, przetwory warzywne takie jak ketchup i ogórki, a także dżemy i powidła przywołują na myśl smaki dzieciństwa. Dania i przetwory Międzychodu powstają w oparciu o tradycyjne, doskonalone przez lata receptury i bazują na naturalnych składnikach od regionalnych, zaufanych rolników. Produkty nie zawierają sztucznych konserwantów, barwników, aromatów czy wzmacniaczy smaku. 

Kampania reklamowa marki potrwa do końca listopada. Strategię komunikacji oraz scenariusz spotu przygotowała agencja Just, za zakup mediów odpowiada MEC. Międzychód współpracuje też z agencją AdStone, która odpowiada za Social Media, oraz z Q&A Communications, która dba o kompleksową obsługę PR.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10912

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane