REKLAMA
REKLAMA

Ograniczona kontrola nad rabatami i promocjami wyzwaniem dla sprzedawców

Autor: Biuletyn PIH 8 kwietnia 2016 09:50

Według najnowszego wydania The Global Retail Theft Barometr, do powstania aż 33,3 proc. strat w polskich obiektach handlowych przyczyniają się ich pracownicy. W tej kwestii przekraczamy średnią światową o 50 proc. Do strat przyczyniają się różne nadużycia, a jednym z nich są oszustwa pracowników związane z kodami rabatowymi przeznaczonymi dla klientów sklepów czy punktów usługowych - czytamy w Biuletynie PIH.

REKLAMA

Klienci zarówno dużych sieci handlowych, jak i mniejszych sklepów oferujących różnego rodzaju asortyment chętniej kupują i wracają do nich, jeśli sklep oferuje im rabaty. Szczególnie w większych
przedsiębiorstwach mogą one jednak stać się powodem strat, ze względu na nieuczciwe działania pracowników, wielokrotne nabijanie tego samego kodu czy rozdawanie kuponów bliskim, a nie w oparciu o zasady promocji. Jak temu zaradzić, by przyciągnąć klientów i nie ponieść strat?

Szukając rozwiązań rabatowych dla właścicieli sklepów i punktów usługowych wiedzieliśmy, że ograniczona kontrola nad rabatami i promocjami to jedno z ważniejszych wyzwań, przed jakim stoją dziś sprzedawcy. Dlatego zaproponowaliśmy rozwiązanie, które pozwala na rzeczywiste odpowiadanie na oczekiwania klientów, a jednocześnie minimalizuje ryzyko strat, czyli technologię „spalanych” kodów EAN – tłumaczy Maciej Tygielski, CEO MyShop.mobi.

Żeby promocja była efektywna, musi spełnić dwa warunki: dać zarówno klientom, jak i sprzedawcom rzeczywistą korzyść. Dla klienta może to być tańszy produkt czy promocja na wybrane dania w karcie, a dla sklepu zainteresowanie nowych nabywców, realne wpływy do kasy, a w efekcie końcowym pozyskanie stałych, powracających klientów. Spalane kody rabatowe zapewniają pełną kontrolę sprzedawcy nad przebiegiem promocji. To także kontrola nad dystrybucją i zużyciem kodów, która
minimalizuje oszustwa ze strony pracowników. Do każdego użytkownika aplikacji można przypisać dowolną liczbę kodów EAN. Od sprzedawcy, charakteru usługi lub produktu oferowanego w promocji zależy, czy będą to kody ograniczone liczbowo czy określonym czasie.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12425

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA