Ogród-szklarnia w sklepie Metro Cash&Carry

Autor: www.dlahandlu.pl 26 lutego 2016 10:02

Ogród-szklarnia w sklepie Metro Cash&Carry fot. za Metro Group

Niemiecki oddział Metro Cash&Carry postanowił wyznaczyć nowe standardy dotyczące świeżej żywności. W sklepie powstał wydzielony ogród w którym rosną warzywa i zioła. Pilotażowy program ruszył w berlińskiej dzielnicy Friedrichshain.

Ogród "high-tech" został opracowany przez berliński start-up INFARM.

Świeże warzywa i zioła rosną na cienkim podłożu bogatym w odżywcze składnik. Rodzaj uprawy określany jako hydroponika, pozwala klientom kupić najświeższe towary bez pestycydów. Pionowa uprawa pozwala również zaoszczędzić miejsce, tak cenne w sklepie.

Hydroponika to bezglebowa uprawa roślin na pożywkach wodnych, umożliwiająca produkcję roślinną w sztucznych warunkach na skalę przemysłową, głównie w szklarniach. Jest szczególnie przydatna do uprawy warzyw i kwiatów.

Frank Niemann, kierownik sklepu w którym działa ogród, podkreśla, że projekt okazał się sukcesem. Klienci są ponoć zachwyceni innowacyjnym pomysłem.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11012

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane