Okazjoner „Janosikiem” dla kupujących online?

Autor: pr 13 października 2016 12:16

Działanie Okazjonera można sprowadzić do jednego zdania: „Bądź pierwszy i kupuj najtaniej”. Ten polski startup poinformuje konsumenta, kiedy produkt, na który poluje w sieci zostanie przeceniony.

Pomysłodawcą platformy jest Łukasz Hirsch, specjalista ds. marketingu afiliacyjnego.

Okazjoner to serwis internetowy zintegrowany z wtyczkami do Chrome’a i Firefoxa. Dzięki temu konsumenci dostaną mailem powiadomienia o obniżkach cen wybranych produktów, określając jaką maksymalną kwotę są w stanie zapłacić za dany produkt. Gdy cena produktu spadnie wystarczająco, informacja pojawia się u niego na skrzynce. 

— Chciałbym, żeby Okazjoner był swojego rodzaju „Janosikiem” dla kupujących online. Informowanie o obniżkach cen to kluczowa funkcja, ale atrakcyjne mogą stać się również dane. Na ich podstawie będzie można określić, kiedy w skali roku ceny wybranych produktów są najkorzystniejsze. Większość sklepów zawyża ceny przed wyprzedażą, by chwilę później mocno je zredukować. Są to tanie sztuczki, które nijak mają się do faktycznych obniżek — przekonuje Hirsch.


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12313

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane