Okocim rusza z kampanią outdoorową

Autor: pr 6 maja 2011 13:00

Marka Okocim rozpoczęła kampanię outdoorową. W największych miastach Polski pojawiło się 313 billboardów promujących piwo Okocim Premium Pils Podwójnie Chmielone. Kampania będzie trwać do końca maja.

Billboardy przedstawiają apetyczny kufel Okocim, opleciony pędami chmielu i zwieńczony dwiema szyszkami. Podkreślają one recepturę piwa Okocim Premium Pils Podwójnie Chmielone, według której pod koniec procesu warzenia dodaje się drugą porcję chmielu. Dzięki temu piwo zyskuje świeży aromat, złocistą barwę i pełny, goryczkowy smak.

Miesięczna kampania outdoorowa marki Okocim swoim zasięgiem obejmie największe miasta Polski: Kraków, Łódź, Poznań, Szczecin, Warszawę, Wrocław, Trójmiasto oraz miasta Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego.

Podobał się artykuł? Podziel się!

IX EUROPEJSKI KONGRES GOSPODARCZY

10-12 maja 2017 • Katowice • Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11048

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane