Okocim z nowymi etykietami, produktami i komunikacją

Autor: wirtualnemedia.pl 5 października 2016 09:37

Carlsberg Polska odświeża portfolio produktowe, komunikację oraz ujednolica szatę graficzną opakowań wszystkich wariantów piwa Okocim. Zmiany mają być powrotem do korzeni marki istniejącej na rynku od 170 lat. Firma szykuje nową kampanię - podają wirtualnemedia.pl

Portfolio marki Okocim to obecnie cztery warianty piw w ujednoliconej szacie graficznej: Jasne Okocimskie, Mocne Dubeltowe, Mistrzowski Porter, Klasyczna Pszenica.

Na nowych etykietach widnieje również nowe logo - uwspółcześniona wersja dawnego logotypu wykorzystywanego od początków browaru aż do II wojny światowej. Na kształcie beczki są inicjały Jana Goetza, a obok data założenia browaru - 1845 rok.

Nowe etykiety obejmują całą butelkę. Dzięki takiemu znalazło się miejsce na umieszczenie informacji o recepturach, sugestie w jakim szkle najlepiej serwować dane piwo, a także piwne fakty.

Nowe piwa Okocim będą dostępne na terenie całego kraju od października w rekomendowanej cenie detalicznej 2,69 zł butelka i 11,99 zł czteropak puszki.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11439

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane