Olives from Spain prowadzi działania wizerunkowe

Autor: wirtualnemedia.pl 3 października 2013 09:25

Pod hasłem „Hiszpańskie oliwki na każdym polskim stole" rozpoczęła się kampania promująca oliwki z Hiszpanii.

Głównym celem kampanii „Hiszpańskie oliwki na każdym polskim stole" jest wzmocnienie wizerunku marki Olives from Spain jako lidera w branży, a także edukowanie Polaków w zakresie walorów zdrowotnych i kulinarnych hiszpańskich oliwek, ich wykorzystywania w codziennej diecie oraz szerokiego zastosowania kulinarnego.

Akcja obejmuje lokowanie produktu w popularnych programach, advertoriale edukacyjne w magazynach kobiecych, lifestylowych, kulinarnych i podróżniczych, aktywności w internecie (m.in. w social media) oraz akcje specjalne, samplingi i eventy w Warszawie, Krakowie i Poznaniu. Działania będą prowadzone do końca br.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11075

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane