Operator multimedialnych reklam zadebiutuje na NewConnect

Autor: dlahandlu.pl 7 czerwca 2010 12:15

M4B S.A. - firma z branży IT specjalizująca się w projektowaniu i budowaniu rozwiązań mobilnych dla biznesu - przeprowadzi w czerwcu prywatną emisję akcji o wartości 700 tys. zł. W jej ramach zaoferuje inwestorom 7,6 proc. udział w kapitale zakładowym. Debiut na rynku NewConnect planowany jest na lipiec.

Klientem M4B jest m.in. sieć delikatesów Piotr i Paweł.
- Dzięki naszemu oprogramowaniu klienci M4B docierają z przekazem informacyjnym do nawet kilku milionów osób, poprzez wyświetlanie różnego rodzaju treści za pośrednictwem sieci ekranów. O szybkim wzroście wartości tego rynku świadczą zarówno popularność metody dotarcia do klienta, którą widzimy np. w niemal każdym sklepie wielkopowierzchniowym, też jak i nasze wyniki. Już w 2009 roku nasze przychody przekroczyły 1 mln zł, teraz dzięki inwestycjom mamy szansę na ich dalszy bardzo mocny wzrost - informuje Jarosław Leśniewski, Prezes Zarządu M4B S.A.
700 tys. zł zostanie przeznaczone na budowę kanałów sprzedaży, działania eksportowe oraz na rozwój nowych produktów. Realizacja tego planu ma pozwolić na zwiększenie przychodów, które jeszcze w tym roku powinny wzrosnąć przynajmniej do 2,6 mln zł.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11075

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane