Operator sieci Netto ostrożnie bada rynek e-commerce

Autor: www.dlahandlu.pl 11 października 2013 11:40

Dansk Supermarked, operator sieci Netto, nie ma jeszcze konkretnego planu na ustanowienie sprzedaży swoich produktów online.

DS zangażował się na drobną skalę w e-commerce poprzez stworzenie NETtorvet (sprzedaż online m.in. elektroniki, zabawek, sprzętu sportowego), co pozwala na zamówienie produktów z fizyczną płatnością i odbiorem w magazynie danego sklepu. 

Dansk Supermarked jest drugim co do wielkości detalistą spożywczym na rynku duńskim należącym do jednej z najszybciej rozwijających się firm w tej branży. Podstawą strategii DS jest ekspansja geograficzna oraz poszerzanie gamy produktów (w tym marek własnych) w hipermarketach i sklepach dyskontowych. Do flagowej inicjatywy biznesowej DS należy sieć Netto, na rozwój której kładziony jest bardzo duży nacisk zarówno na rynku wewnętrznym, jak i po za granicami kraju.

W 2012 roku obroty DS wyniosły ponad 54,4 mld DKK (blisko 30,5 mld zł).

 


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12608

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane