Operator spożywczy przyciąga klientów do centrum handlowego

www.portalspozywczy.pl 3 października 2013 18:10

Operator sieci spożywczej jest bardzo ważnym elementem w budowaniu pozycji centrum handlowego i przyciąganiu klientów, jednak dobór typu sklepu spożywczego powinien być spójny z pozycjonowaniem centrum - uważa Marta Machus-Burek, dyrektor strategii handlowych, Colliers International.

- Na rynku polskim operator spożywczy od zawsze odgrywał bardzo ważną rolę w przyciąganiu klientów do centrum handlowego, jak również budowaniu jego atrakcyjności rynkowej. Biorąc pod uwagę rynki zachodnie, tam funkcjonują centra handlowe zupełnie bez operatorów spożywczych, ale w Polsce jest to bardzo ważny element - mówi Marta Machus-Burek.

Zaznacza jednak, że bardzo ważną rolę odgrywa różnicowanie operatora spożywczego i jego formatu. Sieci handlowe funkcjonują w różnych formatach, jak np. hipermarkety, czy supermarkety, które również różnicują się w kierunku supermarketu klasy premium, czy supermarketu dyskontowego.

- Dobór typu operatora spożywczego powinien być spójny z założeniami i pozycjonowaniem samego centrum handlowego. Połączenie tych dwóch założeń odegra najlepszą rolę w przyciąganiu klientów i budowaniu centrum - mówi Marta Machus-Burek.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10870

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane