Opłaty półkowe w rzeczywistości warunkują sprzedaż towarów

Autor: podatki.biz 29 marca 2012 15:02

Od chwili wydania towaru hipermarket staje się jego właścicielem. Wszelkie działania hipermarketu zmierzające do zwiększenia sprzedaży towaru będącego jego własnością nie stanowią usługi na rzecz dostawcy, lecz działanie we własnym interesie - pisze serwis podatki.biz

Jak wyjaśnia serwis podatki.biz, reklamując i sprzedając towary kupione od dostawcy hipermarket nie robi tego po to, by świadczyć usługę na rzecz dostawcy, lecz po to, by sprzedać własny towar i osiągnąć z tego tytułu zysk.

Opłaty marketingowe, ukrywane pod różnymi nazwami, stanowią zatem czyn nieuczciwej konkurencji - czytamy w podatki.biz

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10682

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane