Opoczno Łazienki buduje sieć salonów

8 kwietnia 2016 11:29

Romuald Wojda, General Manager w firmie Opoczno Łazienki mówi o tym, na jakich zasadach będzie rozwijany projekt nowej sieci salonów wyposażenia łazienek.

- Chcemy zrzeszyć dużą sieć salonów pod znanym logo - Opoczno Łazienki. Zapewniam, że pojemność rynku polskiego na taką sieć salonów tradycyjnych to około 100-150 salonów. Chcemy współpracować z salonami, które już istnieją na rynku. Nasz model będzie opierał się na współpracy agencyjnej, zbliżonej do fanczyzowej - mówi Romuald Wojda, General Manager w firmie Opoczno Łazienki, uczestnik panelu dyskusyjnego "Jak konstruować ofertę płytek ceramicznych w salonach?" podczas III Forum Branży Łazienkowej.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10941

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane