Oranżada Hellena promowana w formatach impulsowych

Autor: pr 15 lutego 2016 13:45

W programie Kuby Wojewódzkiego po raz kolejny lokowana będzie czerwona Oranżada Hellena w puszce.

Marka koncentruje się na promowaniu Oranżady Hellena w formatach impulsowych. Kampania Oranżady Hellena prowadzona będzie zarówno w mediach tradycyjnych (TV - lokowanie produktu, billboardy sponsorskie; prasa branżowa), jak i digitalowych – koncentrując się na kanałach social media oraz platformie www.oranzada.pl. Planowana jest również kampania reklamowa w telewizji – o jej szczegółach będziemy informować wkrótce. Za kampanię reklamową odpowiadają dom mediowy Universal McCann oraz agencja reklamowa GonnaBe. Za zakup mediów odpowiada Mediabrands Studios – specjalistyczna komórka w IPG Mediabrands.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10971

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane