Oranżada Hellena rozszerza portfolio impulsów

Autor: pr 18 lipca 2016 10:48

Oranżada Hellena rozszerza portfolio impulsów Fot. mat.pras. Hellena

W sezonie 2016 marka Hellena powiększa asortyment napojów o trzy indeksy. Nowości to białe Oranżady Hellena w formatach impulsowych – puszce, butelce szklanej i butelce PET. Produkty dostępne są na rynku w szerokiej dystrybucji.

W tym roku portofolio wzbogaciły białe impulsy. Konsumenci mają do wyboru białą Oranżadę Hellena w puszce 250 ml, białą Oranżadę Hellena w szklanej butelce 275 ml z kapslem twist-off i białą Oranżadę Hellena w butelce PET 400 ml.

Marka stawia na wyrazisty branding i nowoczesne formaty produktów. W ramach szeroko zakrojonych działań wizerunkowych, Oranżada Hellena kontynuuje działania sponsorskie w znanych programach telewizyjnych. W połowie maja ruszyła także najnowsza kampania reklamowa marki, której gwiazdą jest Kuba Wojewódzki. Promuje on formaty impulsowe oraz patriotyzm konsumencki, podkreślając wartość dobrych, polskich produktów.

Biała Oranżada Hellena w puszce, pojemność 250 ml, cena: ok. 1,20 zł
Biała Oranżada Hellena w szklanej butelce z kapslem twist-off, pojemność 275 ml, cena: ok. 1,70 zł
Biała Oranżada Hellena w butelce PET, pojemność 400 ml, cena: ok. 1,40 zł

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10821

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane