Oreo stworzyło reklamę dla polskiego rynku

Autor: wirtualnemedia.pl 14 sierpnia 2013 12:54

Do emisji trafiła pierwsza reklama telewizyjna ciastek Oreo (Mondelez Polska) przygotowana na polskim rynku.

- Mieliśmy poczucie, że nasza komunikacja musi być lepiej dopasowana do polskiego konsumenta, jego potrzeb emocjonalnych i poczucia humoru. Dlatego właśnie zdecydowaliśmy się na przygotowanie pierwszej polskiej reklamy Oreo - uzasadnia Magdalena Czesuch, brand manager marek San i Oreo w Mondelez Polska.
Nowy spot także pokazuje charakterystyczny sposób jedzenia ciastek Oreo. Jest emitowany w TVP1, TVP2, TVN, Polsacie i kanałach tematycznych, a skierowany do matek dzieci w wieku 6-12 lat.

Ta komunikacja będzie też adoptowana na rynkach innych krajów Europy Środkowej.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10941

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane