Organic Farma Zdrowia inwestuje w projekty zarządzania marką

Autor: www.dlahandlu.pl 14 lipca 2011 10:08

Organic Farma Zdrowia poinformował, że spółka osiągnęła za czerwiec 2011 sprzedaż na poziomie 2,5 mln złotych, co stanowi 57 proc. wzrostu w stosunku do sprzedaży w czerwcu 2010 roku. Firma wdrożyła również nową strategię zarządzania marką.

- W czerwcu nastąpiła rewitalizacja delikatesów spółki w CH Manufaktura w Łodzi oraz delikatesów w Galerii Bałtyckiej w Gdańsku. Delikatesy zostały wykonane zgodnie z przyjętą jesienią 2010 roku nową koncepcja architektoniczno- wizualno- komunikacyjną i został bardzo dobrze przyjęte przez stałych i nowych klientów - podała spółka.

W najbliższych tygodniach firma planuje dokonać podobnej rewitalizacji w kolejnych delikatesach.
Ponadto, w czerwcu został zakończony kilkumiesięczny projekt realizowany przez specjalistyczną firmę, polegający na dostarczeniu usługi doradztwa strategicznego w obszarze budowania i zarządzania marką a w szczególności opracowania strategii komunikacji marki Organic Farma Zdrowia. Efektem projektu jest przygotowanie kilkunastu projektów wdrożeniowych, przewidzianych do realizacji przez spółkę w ciągu 12 miesięcy oraz kontynuacji i ich rozbudowy do końca 2013 roku.

Podobał się artykuł? Podziel się!

IX EUROPEJSKI KONGRES GOSPODARCZY

10-12 maja 2017 • Katowice • Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11336

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane