Organic Farma Zdrowia zanotowała we wrześniu wzrost sprzedaży o 22,5 proc.

Autor: dlahandlu.pl 14 października 2010 12:31

Organic Farma Zdrowia zanotowała we wrześniu wzrost sprzedaży o 22,5 proc.

We wrześniu sprzedaż w delikatesach spółki Organic Farma Zdrowia było lepsza o 16 proc. w stosunku do września 2009 roku. W porównaniu do tegorocznego sierpnia nastąpił wzrost o 22,5 proc.

Wrzesień był intensywnym miesiącem dla rozwoju spółki. Organic Farma Zdrowia S.A. nabyła za kwotę 3 mln zł, 100 proc. udziałów w Eko-Wital Sp. z o.o. oraz prawa do marki "Dr Zdrowie".

Inwestycja w Eko-Wital jest elementem strategii rozwoju Organic Farma Zdrowia S.A., która zamierza konsolidować rynek ekologicznych i prozdrowotnych produktów spożywczych, a także rozwijać działalność dystrybucyjną obok detalicznej. Tak głębokie wejście w kanał dystrybucji związane jest z chęcią szybkiego dokapitalizowania i profesjonalizacji łańcucha logistycznego na niezwykle rozdrobnionym rynku. Docelowo zwiększy to ofertę produktową, dostępność produktową, szybkość i jakość dostaw. Poprawa logistyki w połączeniu ze zdecydowanie zwiększoną siłą zakupową grupy spowoduje poprawę marż z jednoczesną obniżką cen na oferowane produkty, co przełoży się na szybki wzrost sprzedaży w każdym z kanałów.

Z kolei 3 września zostały otwarte nowe, 18-te delikatesy spółki i są to największe delikatesy o powierzchni 140 mkw. Delikatesy są zlokalizowane w Warszawie przy ul. KEN 85 w Galerii Handlowej Metro BIS. Ich otwarcie jest kolejnym punktem realizacji celów inwestycyjnych jakie były związane z dokapitalizowaniem przez Fundusz Avalon MBO w maju br.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11011

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane