REKLAMA
REKLAMA

Organizacje konsumenckie chcą walczyć o prawa klientów e-sklepów

Autor: PAP 20 maja 2011 09:05

Przedstawiciele organizacji konsumenckich uważają, że najczęstszymi trudnościami, z jakimi spotykają się klienci są m.in. ograniczenia w usługach finansowych, handlu w internecie, czy brak ujednolicenia przepisów.

REKLAMA

- W znacznym stopniu koncentrujemy się na usługach internetowych. Bardzo ważne jest dla nas, aby znosić bariery, różne traktowanie konsumenta na rynku internetowym" - powiedziała posłanka Parlamentu Europejskiego Róża Thun.

Dodała, że jeśli w Unii Europejskiej powstałby prawdziwy jednolity rynek, to pozytywnie wpłynęłoby to na gospodarkę. "Komisja Europejska wyliczyła, że gdyby zlikwidować bariery, to europejski PBK byłby większy o 2 proc." - powiedziała europosłanka.

Europejska organizacja konsumencka BEUC (Bureau Europeen des Unions de Consommateurs) powstała w 1962 r. Reprezentuje 44 niezależne organizacje konsumenckie (w tym od 1999 r. polską Federację Konsumentów) z 31 krajów europejskich. Podstawowym celem działania BEUC jest ochrona i promowanie interesów europejskich konsumentów - obywateli, użytkowników lub nabywców dóbr i usług.

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13025

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA