Orlen rusza z nowym konceptem sklepu na stacjach

Autor: dlahandlu.pl 15 czerwca 2015 09:41

Orlen rusza z nowym konceptem sklepu na stacjach

PKN Orlen na początku czerwca zgłosił do rejestracji w Urzędzie ds. Harmonizacji Rynku Węwnętrznego (OHIM) znak towarowy O!Shop Orlen.

Znak tworzą fantazyjna litera „O” wraz z „!”, koloru jasnozielonego, słowa „SHOP” koloru czarnego nad słowem „ORLEN” napisanym wielkimi drukowanymi literami koloru białego na czerwonej apli. Litera „O” wraz z „!” umieszczona jest pod kątem w stosunku do słów SHOP i ORLEN.

Jednocześnie w połowie czerwca w centrum Warszawy zaczął działać już pierwszy sklep na stacji Orlen w tym koncepcie. Opórcz pieczywa, warzyw, owoców, przekąsek, nabiału, sprzedawany jest tutaj także świeżo wyciskany sok, zimne i gorące napoje. W sklepie został także wygospodarowany kącik gastronomiczny do konsumpcji na miejscu.

Przypomnijmy, w ramach rozwoju usług detalicznych od jesieni 2014 roku na stacjach Orlenu uruchamiane są także placówki handlowe pod logo Tesco Express oraz Delikatesy Centrum.

Jak wyjaśniło biurowe prasowe PKN Orlen: - Jesienią ubiegłego roku zdecydowaliśmy się wraz z firmami Tesco i Eurocash na przeprowadzenie programu pilotażowego, mającego na celu przetestowanie nowych formatów sklepowych na wybranych stacjach ORLEN. W przypadku Tesco testowe sklepy pod szyldem Tesco express zostały otwarte w Warszawie, Krakowie i Łodzi, natomiast współpraca z Eurocash dotyczy uruchomienia sklepów pod marką Delikatesy Centrum między innymi w Płocku, Gdańsku, Warszawie i Krakowie. Łącznie otwartych zostanie po 10 lokalizacji w ramach każdego projektu.
O doborze lokalizacji decydujemy wspólnie z danym partnerem. Staramy się kierować potrzebami klientów z danego regionu oraz możliwościami dostosowania infrastruktury w rozważanej lokalizacji.
Program pilotażowy potrwa około roku. Po tym czasie będziemy mogli przekonać się jak na naszych stacjach sprawdzi się zupełnie nowy format sprzedaży pozapaliwowej i tym samym podjąć decyzje dotyczące ewentualnej dalszej współpracy - napisano w odpowiedzi przesłanej do redakcji dlahandlu.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • OOO! 2015-06-20 08:14:40

    A to logo na polski rynek i to tego największej polskiej firmy to porażka

  • Wsparcie 2015-06-20 08:11:15

    Sami nie dadzą rady bo to spółka skarbu państwa

  • Agata 2015-06-15 17:20:16

    Brawo ! wyciągnęli know-how od Anglików i Portugalczyków i ruszają ze swoim konceptem.

ZOBACZ WSZYSTKIE (3)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10794

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane