Oryginalna kampania wafelków Grześki

Autor: Marketing przy kawie 27 czerwca 2014 10:39

Samolot należący do PLL LOT będzie obsługiwał pasażerów podróżujących po Europie pod marką Grześki. To element współpracy zapoczątkowanej kampanią, która promuje trwający konkurs „Gdzie Cię grześkość poniesie?".

 

Marka Grześki kontynuuje wątek lotniczy i zaprasza na rejsy obrandowanym Embraerem 175, realizowane w ramach sieci połączeń europejskich.

Odrzutowiec z logo marki widocznym po obu stronach kadłuba i czekoladowym statecznikiem jako regularny samolot rejsowy będzie latał przez najbliższe pół roku.

Podobał się artykuł? Podziel się!

IX EUROPEJSKI KONGRES GOSPODARCZY

10-12 maja 2017 • Katowice • Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11336

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane