Osiem nowych salonów home&you do końca roku

Autor: pr 14 września 2017 14:10

Marka home&you, lider branży home&decoration w Polsce, przeprowadza jesienną ofensywę i zapowiada otwarcie 8 salonów do końca tego roku. Marka wprowadzi się do kilku nowo otwieranych centrów handlowych oraz zawita do lokalizacji, które z sukcesem działają na rynku. Tym samym liczba wszystkich sklepów wzrośnie do 132, a ich łączna powierzania będzie przekraczać 40 tys. mkw.

Home&you to jedna z trzech, obok Essex i à Tab, marek w portfolio spółki akcyjnej BBK. Posiada ponad 120 własnych salonów sprzedaży w 70 miastach, których liczba w najbliższym czasie jeszcze wzrośnie. Właśnie otwarty został bowiem salon w Galerii Północnej, na warszawskiej Białołęce, a do końca miesiąca home&you dołączy do najemców centrum handlowego Vivo w Krośnie. Do końca roku marka zawita jeszcze do galerii handlowych w Kielcach (Korona), Wrocławiu (Wroclavia), Częstochowie (Auchan Poczesna), Krakowie (Centrum Serenada), Lublinie (Ikea Skende Shopping) oraz Warszawie (Złote Tarasy).

- Zależy nam na tym, by marka home&you była obecna w atrakcyjnych lokalizacjach oraz w centrach handlowych o dużej strefie zasięgu. Z tego powodu nie może nas zabraknąć np. w nowym, niezwykle nowoczesnym centrum Wroclavia, zlokalizowanym w samym sercu miasta, czy w lifestylowo-rozrywkowym krakowskim centrum Serenada. Obserwujemy także działające z sukcesem galerie handlowe i bardzo chętnie dołączamy do grupy ich zadowolonych najemców. Stanie się tak choćby w Kielcach, gdzie już wkrótce otworzymy nasz salon w centrum Korona, oraz w Warszawie – tu z kolei zawitamy do Złotych Tarasów. Salon, będący naszą dwunastą warszawską lokalizacją, będzie wyróżniał się przede wszystkim powierzchnią (ponad 800 mkw.), ale i asortymentem – mówi Arkadiusz Sobczak, dyrektor sieci sprzedaży detalicznej BBK S.A.

Marka home&you odważnie wkracza na rynki zagraniczne, mając salony w Estonii, Rosji oraz na Ukrainie. Inwestuje również w nowoczesne systemy e-commerce. Kanał sprzedaży online odgrywa istotną rolę w strategii handlowej marki home&you. Co roku zwiększa się jego udział procentowy w całości sprzedaży. Przy wsparciu firmy Divante, trwają właśnie prace nad planowaną zmianą oprogramowania na Magento 2.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11008

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane