OSM Piątnica: Kolejna kampania promocyjna Piątusia

Autor: dlahandlu.pl 27 listopada 2015 12:20

OSM Piątnica ponownie wspiera promocję swojego sztandarowego produktu dla najmłodszych – jogurtu typu greckiego Piątuś. Produkt prezentuje się na billboardach sponsorskich emitowanych m.in. w telewizji śniadaniowej i stacjach dla dzieci, a w sklepowych lodówkach znaleźć można trójpaki jogurtu z prezentem.

W poniedziałek, 23 listopada, wybrane stacje telewizyjne rozpoczęły emisję billboardów sponsorskich producenta jogurtów Piątuś. Billboardy są emitowane w trakcie programu „Pytanie na śniadanie” w TVP 2, w stacjach Puls i Puls 2 oraz na kanałach dla dzieci: TVP ABC, Polsat JimJam, TBS Cartoon Network, Nickelodeon i MiniMini+. Za kreację billboardów sponsorskich odpowiada agencja Walk, a za zakup mediów dom mediowy Starcom.

 W ramach trwającej kampanii promocyjnej OSM Piątnica, w sprzedaży pojawiły się również trójpaki Piątusia z jogurtami w każdej dostępnej wersji smakowej (truskawkowej, bananowej i waniliowej) oraz prezentem w postaci linijki z tabliczką mnożenia. Piątuś w trójpaku jest dostępny w wybranych sklepach detalicznych i hurtowych.

 

 


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12608

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane