PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

OSTOYA Vodka - Wyborowa Pernod Ricard

Autor: pr 30 marca 2015 11:32

OSTOYA Vodka - Wyborowa Pernod Ricard Fot. mat. pras.

Wyborowa Pernod Ricard to ekspert w dziedzinie Polskich Wódek. Początek marca to rynkowy debiut pierwszej w ofercie firmy, Polskiej Wódki, wytwarzanej z pszenicy. OSTOYA to wódka z segmentu top premium, charakteryzująca się kremowym i łagodnym smakiem.

Inspiracją do stworzenia nowego, unikatowego produktu w portfolio koncernu była polska natura oraz rejon Bieszczad. Na opakowaniu umieszczone zostało hasło „The Essence of Polish Nature” oraz wizerunek Połonin. W środku zamknięta została najwyższej jakości wódka, wytwarzana
z bieszczadzkiej pszenicy. Prace nad produktem trwały blisko 2 lata.

Premierze produktowej towarzyszy wsparcie sprzedaży oraz kampania marketingowa oparta na przekazie – ODETCHNIJ – nawiązująca do wizerunku produktu i pochodzenia jego najważniejszego składnika – bieszczadzkiej pszenicy. Autorem koncepcji kreatywnej jest Agencja IQ Marketing, projekt butelki powierzony został firmie Dragon Rouge.

W toku prowadzonych działań pojawi się dedykowana strona internetowa oraz wyróżniające się
w punkcie sprzedaży materiały POS. Kampania launchująca wspierana jest działaniami PR prowadzonymi przez agencję Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

Alkohol, którego koncepcja narodziła się w Polsce, produkowany jest z bieszczadzkiej pszenicy oraz wytwarzany w Zakładach Wyborowa Pernod Ricard w Zielonej Górze. W sprzedaży są dostępne warianty 0,5l oraz 0,7l, a także wariant prezentowy w ozdobnym kartonie. Sprzedaż obejmuje handel nowoczesny, tradycyjny oraz kanał duty free.

 

 

 

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11419

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane