Otwarcie nowego salonu Briju to koszt ok. 1 mln zł

Autor: dlahandlu.pl 9 września 2014 11:36

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży BRIJU wzrosły w II kwartale o 42 proc. r/r i osiągnęły prawie 100 mln zł. W całym półroczu przychody wyniosły 167,2 mln zł, a zysk netto 4,5 mln zł.

- Obecnie mamy 9 czynnych salonów BIRJU. We wrześniu i październiku otworzymy kolejne 3 sklepy. Pozytywnie wpływa to na wielkość sprzedaży pod własną marką, dzięki czemu zwiększamy poziom osiąganej przez nas marży - powiedział Przemysław Piotrowski, prezes BRIJU S.A.
Marża brutto ze sprzedaży wyniosła w I półroczu 6,3 proc., co oznacza wzrost o 1,4 p. p. wobec I półrocza 2013 r. Marża netto wyniosła 2,7 proc. i była nieznacznie niższa od osiągniętej przed rokiem.
- Nieznaczny spadek marży na poziomie operacyjnym i netto wynika z kosztów związanych z utrzymaniem salonów oraz otwieraniem nowych. Aby otworzyć nowy salon potrzebujemy około 1 mln zł na przystosowanie sklepu do naszych standardów oraz jego zatowarowanie - dodał Przemysław Piotrowski.
Udział przychodów ze sprzedaży wyrobów jubilerskich w sprzedaży ogółem wyniósł 3,3 proc., a udział segmentu wyrobów jubilerskich w zysku brutto ze sprzedaży 13,3 proc. Zysk brutto ze sprzedaży wyniósł w I półroczu 10,5 mln zł, co oznacza wzrost o 70 proc. r/r. Zysk z działalności operacyjnej w tym okresie wyniósł 5,9 mln zł, wobec 4,9 mln rok wcześniej.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10756

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane