PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Outdoorowa kampania Cisowianki

Autor: pr 16 czerwca 2015 14:07

Outdoorowa kampania Cisowianki Fot. mat. pras.

Od 16 czerwca Polskie Zdroje rozpoczynają miesięczną kampanię outdoorową swojej flagowej marki - Cisowianka, która będzie miła miejsce w największych miastach w Polsce. Podczas kampanii wykorzystane zostaną nośniki najwyższej jakości - backlighty o wymiarach 6x3m i 8x4m.

Tegoroczna kampania Cisowianki odbywa się pod hasłem „Tradycja ma znaczenie". Polskie Zdroje konsekwentnie od lat stawiają jedynie na naturalną wodę mineralną i nie wprowadzają do swojego portfolio napojów zwanych błędnie „wodami smakowymi". Firma, trzymając się tradycji dotyczących wód mineralnych w Polsce, wychodzi z założenia, że posiadając naturalną wodę mineralną najwyższej jakości nie powinno się jej psuć przez dodawanie sztucznych składników.

Całość kampanii ma za zadanie umocnić wizerunek Cisowianki jako marki bardzo wysokiej jakości a także marki z historią i tradycją.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11458

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane