REKLAMA
REKLAMA

Outdoorowa kampania marki Kinder Niespodzianka

Autor: Marketing przy kawie 10 października 2014 10:25

Od początku października na cityboardach w Warszawie oglądać można plakaty z tortem rozświetlonym świeczkami. Działania prowadzone są z okazji 40. rocznicy istnienia marki Kinder Niespodzianka na globalnym rynku.

REKLAMA

 

Kampania „40. urodziny Kinder Niespodzianki" jest realizowana w sumie na pięćdziesięciu nośnikach 6 x 3, w tym na dwudziestu pięciu cityboardach. Połowa z nich wyróżnia się elementem 3D - wokół tortu ze świeczkami migoczą światełka.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13520

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA