Outdoorowa kampania miksu sałatkowego Fit & Easy

Autor: pr 27 lutego 2012 10:12

Outdoorowa kampania miksu sałatkowego Fit & Easy

Na outdoorze rusza kampania reklamowa miksu sałatkowego Fit & Easy (Green Factory).

Kampania reklamowa Fit & Easy jest oparta na trzech layoutach z autentycznymi fotografiami z lat 50. przedstawiającymi kobiety w codziennych sytuacjach. Zdjęciom towarzyszą przewrotne hasła "Koniec z myciem", "Koniec z miksowaniem" i "Koniec z rwaniem", które sugerują, że pojawienie się miksów sałatkowych Fit & Easy to koniec pewnej epoki, bo warzywa są w nich pokrojone, umyte i odpowiednio skomponowane.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10924

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane