REKLAMA
REKLAMA

Outdoorowa kampania miksu sałatkowego Fit & Easy

Autor: pr 27 lutego 2012 10:12

Outdoorowa kampania miksu sałatkowego Fit & Easy

Na outdoorze rusza kampania reklamowa miksu sałatkowego Fit & Easy (Green Factory).

REKLAMA
Kampania reklamowa Fit & Easy jest oparta na trzech layoutach z autentycznymi fotografiami z lat 50. przedstawiającymi kobiety w codziennych sytuacjach. Zdjęciom towarzyszą przewrotne hasła "Koniec z myciem", "Koniec z miksowaniem" i "Koniec z rwaniem", które sugerują, że pojawienie się miksów sałatkowych Fit & Easy to koniec pewnej epoki, bo warzywa są w nich pokrojone, umyte i odpowiednio skomponowane.

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4252

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA