REKLAMA
REKLAMA

Outdoorowa kampania piwa Grolsch

Autor: press.pl 2 kwietnia 2015 11:46

1 kwietnia ruszyła ogólnopolska kampania outdoorowa, w której Grolsch (Kompania Piwowarska) świętuje swoje 400-lecie - podaje press.pl.

REKLAMA

Najnowsza kampania opiera się na kreatywnej zabawie sztuką, stąd pomysł wykorzystania w outdoorze klasycznych dzieł światowego malarstwa. W zestawieniu z hasłami na nowo komentują miejską rzeczywistość i udowadniają, że epoka memów ma w sobie wiele z belle époque.

Wraz z kampanią outdoorową do sklepów trafiły piwa w nowych, limitowanych opakowaniach zaprojektowanych przez 400 artystów z całego świata. Limitowane edycje są dostępne także w Polsce.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13889

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA