PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Owocowy kubek Delecta w kampanii internetowej

Autor: dlahandlu.pl 26 lutego 2013 09:33

Do połowy marca br. potrwa kampania internetowa linii kisieli z kawałkami owoców Owocowy Kubek z oferty marki Delecta. Odsłony zaplanowano w czterech największych portalach informacyjno-rozrywkowych: Onet.pl, Wp.pl, Gazeta.pl oraz Interia.pl.

Celem realizowanej kampanii jest dotarcie z informacją o produkcie do grupy aktywnych i potencjalnych użytkowniczek produktu, pracujących zawodowo mieszkanek miast, w wieku 25-45 lat. 
Owocowy Kubek Delecta to linia orzeźwiających kisieli z owocami, dostępnych w pięciu smakach. 

W serwisach informacyjnych odsłony pojawiają się w dni robocze w godz. od 8:00 do 18:00, w serwisach kobiecych są widoczne przez całą dobę.
W kampanii wykorzystano, między innymi, duży widoczny format - tripleboard, zlokalizowany na samej górze serwisu oraz screening.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11444

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane