P&G chce zwiększyć aktywność marketingową w sieciach sklepów

Autor: wirtualnemedia.pl 30 listopada 2016 13:21

Koncern planuje zwiększyć liczbę działań realizowanych we współpracy z partnerami handlowymi, np. sieciami sklepów, detalistami - podają wirtualnemedia.pl

Koncern Procter&Gamble w ciągu ostatnich trzech lat zmniejszył liczbę agencji marketingowych i PR, z którymi współpracuje, o połowę, do ok. 3 tys. w skali globalnej. Firma twierdzi, że optymalizując wydatki związane z promocją zaoszczędziła 620 mln dolarów.

Procter&Gamble podaje, że wydatki na szeroko pojęty marketing są trzecim największym kosztem w działalności firmy - po ludziach i produktach.

Trzy lata temu firma wydawała na marketing ok. 8 mld dolarów, z czego 2 mld dolarów stanowiły koszty związane z wynagradzaniem agencji oraz produkcją materiałów reklamowych.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8270

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane