REKLAMA
REKLAMA

Padł kolejny rekord - Lidl w miesiąc wydał na reklamę 43 mln zł

Autor: dlahandlu.pl 18 września 2015 10:50

Padł kolejny rekord - Lidl w miesiąc wydał na reklamę 43 mln zł Lidl nie oszczędza na reklamie, fot. za Lidl.pl

Lidl ponownie na czele zestawienia firm, które w minionym tygodniu (7-13 września) wydały najwięcej na reklamę. Sieć przeznaczyła na ten cel 13 266 632 zł. W ciągu ostatniego miesiąca Lidl wydał na telewizyjną reklamę ponad 43 mln zł.

REKLAMA

11 września wyemitowano pierwszy odcinek nowego programu kulinarnego promującego produkty sieci pt. "Dorota, Karol i goście". Nowa kampania, która przybrała  formułę talk show jest prowadzona przez Dorotę Wellman i Karola Okrasę. Gośćmi programu będą m.in. Stefano Terrazzino, Elizabeth Duda i Theofilos Vafidis, znani z programu "Europa da się lubić". W pierwszym odcinku wystąpił aktor Borys Szyc.

Nowa kampania Lidla ruszyła w drugiej połowie sierpnia. W pierwszych reklamach Wellman bez powodzenia starała się gotować i piec, a Okrasa z równie marnymi efektami próbował pracować jako dziennikarz.

Za przygotowanie i realizację akcji, obejmującej głównie telewizję i internet, odpowiadają firmy GPD Agency, MediaCom Warszawa i 24/7 Communication.

Przypomnijmy, na trwającą 3 lata kampanię Lidla z udziałem Pascala Brodnickiego i Karola Okrasy sieć wydała ponad 1 mld zł. W tym czasie przychody Lidla wzrosły o 35,3 proc. czyli 3 mld zł.

  • igorek56 2015-09-24 03:27:12

    To prawda szkoda słów. zarabiaja miliardy a na forum pracy gowork.pl/opinie_czytaj,1030 ludzie narzekaja na zarobki.

  • Sieznam 2015-09-18 20:04:48

    I to są te biedne sieci handlowe, które bronią się rękami i nogami przed wprowadzeniem podatku od sieci handlowych. Szkoda słów.

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12554

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA