Pakietowe transakcje najmu oferuje 90 proc. firm komercjalizujących galerie

Autor: Rzeczpospolita 2 maja 2011 10:49

Jeśli deweloper ma problemy z wynajmem powierzchni w gorszym centrum handlowym, obiecuje najemcy dobre miejsce w znanym obiekcie, ale pod warunkiem, że zajmie też sklep w słabszym - pisze Rzeczpospolita.

Inwestorom centrów zależy, aby w ten sposób zapewnić sobie najemców w kilku obiektach jednocześnie.

Do pakietowego najmu najłatwiej przekonać firmy m.in. z branży usługowej, obuwniczej czy też oferujące akcesoria i dodatki. To one, walcząc z silną konkurencją, są bardzo zdeterminowane, aby zająć dobrze położony lokal w wybranym obiekcie - pisze "Rz".

Firmy decydujące się z własnej woli na najem pakietowy, wybierają miasta, gdzie jest co najmniej 100 tys. mieszkańców lub więcej. Często są to sieci wchodzące na rynek polski. Ewa Pawłowska, negocjator w dziale handlu w firmie doradczej King Sturge, twierdzi, że z najmu pakietowego korzystają przede wszystkim duże sieci, które mają zwykle co najmniej kilkanaście placówek i są w stanie zaryzykować ewentualne niepowodzenie w słabszym projekcie - czytamy w gazecie.


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12608

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane