Palma w złotym opakowaniu w wielkanocnej kampanii

Autor: pr 3 marca 2016 10:50

Pod hasłem „Chwalmy się tradycją” w marcu ruszyła świąteczna kampania margaryny Palma w złotym opakowaniu, w której marka pokazuje tradycję spędzania Świat Wielkanocnych oraz nawiązuje do polskiej gościnności. Intensywna kampania prowadzona jest równolegle w TV, prasie, internecie oraz w mediach społecznościowych.

Reklama telewizyjna jest kontynuacją historii obcokrajowca Iana, który zachwycony Świętami Bożego Narodzenia spędzonymi w polskiej rodzinie, postanowił ponownie do nich zawitać, tym razem na Święta Wielkanocne. W ten sposób marka pokazuje, jak wyjątkowa, również dla gościa z zagranicy jest polska tradycja. Spot w wersji 15 sekundowej będzie emitowany w największych stacjach głównych i stacjach tematycznych. Szeroka komunikacja zaplanowana jest również w 14 tytułach prasy z segmentu kobiecego, poradników i kulinariów. Palma w złotym opakowaniu pojawi się także w serwisach vod.pl i player.pl oraz na billboardach w całej Polsce.

Na potrzeby aktywizacji fanów w mediach społecznościowych powstał hashtag #pysznatradycja, pod którym marka gromadzi społeczność poszukującą połączenia tradycyjnych smaków z nowoczesnym stylem. Na portalu wypiekiudane.pl i profilu Facebook „A co na deser?” przygotowany są również konkurs konsumencki. Działania promocyjne będą również widoczne w punktach sprzedaży.

Przygotowaniem kreacji oraz realizacją kampanii reklamowej zajęła się agencja S4. Zakup mediów i działania PR dla produktu zrealizowała agencja Zaza Media.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10821

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane