REKLAMA
REKLAMA

Pamapol testuje markę Spichlerz Rusiecki w Lidlu

Autor: pr 19 kwietnia 2016 15:03

W ofercie handlowej sieci Lidl ponownie pojawiły się drobiowe nowości Spichlerza Rusieckiego – Udziec z indyka oraz Mięsiwo z kurczaka. Wcześniej podobna akcja in-out odbyła się w styczniu br.

REKLAMA

Już drugi raz w tym roku jedna z największych sieci dyskontów w Polsce wprowadza do swojej oferty mięsa drobiowe marki Spichlerz Rusiecki. - Wcześniejsza akcja in-out przyniosła bardzo dobre efekty, stąd ponowne zamówienie.  Obserwujemy stały wzrost sprzedaży mięsa drobiowego, dlatego chcemy rozszerzać asortyment i dystrybucję produktów w tym segmencie – mówi Piotr Pękala, Product Manager w Pamapol.

15 kwietnia Spichlerz Rusiecki wystartował z kampanią promocyjną marki. Obejmuje ona telewizję, prasę, Internet, działania BTL, w tym degustacje produktów w sieciach handlowych. – Dzięki kampanii konsument będzie mógł zetknąć się z marką w wielu kanałach komunikacji. Niewątpliwie przyczyni się to do wzrostu świadomości marki, a także wzmocni potencjał sprzedażowy produktów Spichlerza Rusieckiego – tłumaczy Pękala.

Właścicielem marki Spichlerz Rusiecki jest Grupa Pamapol S.A. – czołowy polski producent konserw mięsnych w słojach. 

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12735

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA