Pamapol wspiera reklamą sprzedaż swoich produktów

Autor: pr 9 czerwca 2014 20:39

„Sprytni i zakręceni" - to hasło kampanii reklamowej marki Pamapol, która ruszyła 19 maja i trwać będzie przez kilka tygodni. W kampanii telewizyjnej prezentowany jest flagowy produkt brandu - Gołąbki w sosie pomidorowym ręcznie zawijane.

Intensywne działania prowadzone są w największych stacjach telewizyjnych m.in. w TVP1, TVP2, TVN i Polsacie oraz w ponad 80-ciu kanałach tematycznych. Kampania uruchomiona została jako split spotów 30" i 15", a blisko 50 proc. z nich będzie emitowanych w czasie największej oglądalności.

Podjęte działania mają na celu wspierać sprzedaż produktów marki oraz zwiększyć świadomość brandu Pamapol jako jednego z liderów rynku dań gotowych. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10809

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane