Pan Tu Nie Stał oprócz ubrań sprzedaje piwo

Autor: dlahandlu.pl/portalspozywczy.pl 8 lipca 2014 14:38

Niezależna odzieżowa marka z Łodzi - Pan Tu Nie Stał (PTNS) - rozwija sprzedaż żywności. Ostatnio na sklepowych półkach zagościło piwo w butelce stylizowanej na czasy PRL.

Pan Tu Nie Stał to jasne pełne piwo charakteryzujące się ciemnozłotą barwą. Zawartość alkoholu to 6 proc. Producentem jest Browar Zamkowy w Radomiu - mały zakład, mieszczący się on na tyłach sklepu Dionizos w Radomiu (w Radomiu opracowywane są receptury piw, które następnie produkowane są w jednym z polskich browarów, które współpracują z Browarem Zamkowym).

Piwo Pan Tu Nie Stał wybrane jest w wybranych sieciach handlowych.

Odzieżowa marka z powodzeniem prowadzi także sklep on-line, który ma w swojej ofercie odzież, tekstylia, i artykuły gospodarstwa domowego. Wszystko utrzymane jest oczywiście w stylistyce PRL-u.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10803

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane