PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Papiery Regina z nowym hasłem "Papier dla ludzi"

Autor: dlahandlu.pl 12 października 2017 15:25

Marka papieru i ręczników Regina debiutuje na arenie międzynarodowej ze wspólnym hasłem „Papier dla Ludzi”. Nowy koncept, który będzie wdrażany w Polsce, Wielkiej Brytanii, Irlandii oraz we Włoszech, koncentruje się na emocjach oraz uniwersalnych potrzebach, które odczuwa każdy z nas w domu – czyli miejscu, gdzie czujemy się najbardziej komfortowo.


„Po 30 latach obecności na rynku zdecydowaliśmy się zdefiniować na nowo pozycjonowanie marki Regina, dzięki której osiągnęliśmy pozycję szóstego gracza na świecie i drugiego w Europie w sektorze produktów higienicznych” – mówi Luigi Lazzareschi, prezes Grupy Sofidel.
Polska jest pierwszym krajem, w którym zaplanowano emisję 30-sekundowego spotu telewizyjnego otwierającego kampanię. Od 18 września br. polscy widzowie mogą go oglądać w największych stacjach telewizyjnych (TVP, Polsat, TVN).
W spocie promującym Regina Najdłuższy Ręcznik ukazano kilka zabawnych scenek z życia typowej rodziny, które mogą przydarzyć się w każdym domu. Ich wspólnym mianownikiem jest to, że przedmiot istotny w danej historii nagle się kończy lub zaczyna go brakować. Mamy gospodynię, której kończy się cukier i której w następnej scenie brakuje pomidorów koktajlowych do udekorowania tarty. Widzimy też młodego tatę, któremu zabrakło wody niezbędnej do puszczania baniek, aby rozbawić swojego synka. Na szczęście jest ręcznik Regina, wobec którego można mieć pewność, że nie skończy się szybko i wystarczy na dłużej.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11109

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane