Partner ASM zapewni merchandising alkoholi Vinpolu

Autor: dlahandlu.pl 30 maja 2011 11:51

Agencja Partner ASM rozpoczęła merchandisingową obsługę firmy VINPOL w sieci handlowej Real.

Głównym celem współpracy jest zwiększenie dostępności asortymentu VINPOL w punktach handlowych sieci Real. W sumie działania Partner ASM obejmą 37 hal tej sieci. Obsługa dotyczy wszystkich produktów z portfolio VINPOL, jakie są dostępne w sprzedaży w sieci Real - są to m.in. wina deserowe (m.in. Nalewka Babuni, Grzane Starotoruńskie, 18 Cherry), Gin Lubuski w wielu wariantach, likiery (Canari, Dalkowski Advocaat, Chocotella).

Partner ASM zajmie się pełną obsługą tych produktów w zakresie merchandisingu, m.in. układaniem produktów zgodnie z zasadami ekspozycji obowiązującymi w halach sieci Real, dbaniem o wygląd ekspozycji klienta i dostępność produktów na półce, negocjowaniem ekspozycji dodatkowych, dystrybucją materiałów POS, raportowaniem danych z hal itp.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10467

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane