Pascal Brodnicki i Karol Okrasa twarzami nowej kampanii Lidla?

Autor: marketing-news.pl 24 lipca 2012 13:34

Od kilku tygodni wizerunki dwóch znanych kucharzy - Pascala Brodnickiego i Karola Okrasy - pojawiają się na billboardach, rozmieszczonych w centrach dużych miast. Plakaty sugerują, że kucharze będą rywalizować ze sobą w programie kulinarnym, jednak najprawdopodobniej jest to etap teaserowy kampanii reklamowej Lidla - podaje serwis marketing-news.pl.


Biuro prasowe Lidla odmawia odpowiedzi na pytanie, czy to ta firma zorganizowała całą kampanię. 30 lipca Lidl zorganizuje konferencję prasową, na której poda szczegóły całej akcji promocyjnej.
Podobał się artykuł? Podziel się!
  • przypadkowowiedzący 2012-07-24 15:01:32

    pudło

    to nie Lidl

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11012

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane