PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Paulaner wystartował z 1. w Polsce kampania telewizyjną

Autor: dlahandlu.pl 25 września 2012 13:27

17 września br. ruszyła pierwsza w historii PAULANERA w Polsce kampania reklamowa tej marki piwa w telewizji.

Od września 2012 r. pszeniczny PAULANER dostępny jest  w sklepach w butelce 400 ml i nowej, niższej cenie sugerowanej 4,29 zł. Tworząc mniejszą butelkę Grupa Żywiec mogła obniżyć sugerowaną cenę  detaliczną PAULANERA, co zwiększy grono jego odbiorców. Zmiana ceny i opakowania dotyczy obu gatunków: jasnego Hefe-Weissbier Naturtrub oraz  ciemniejszego Hefe-Weissbier Dunkel.

Nowe opakowanie, niższa cena, szeroka komunikacja oraz działania  marketingowe w sklepach otwierają nowy rozdział PAULANERA na polskim rynku.  

Grupa Żywiec dystrybuuje w Polsce PAULANERA od 2004 roku.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11109

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane