PayPal przedłuża usługę zwrotu kosztów odesłania przedmiotu

Autor: dlahandlu.pl 28 stycznia 2016 12:41

PayPal przedłuża usługę zwrotu kosztów odesłania przedmiotu w Europie Środkowo-Wschodniej – także w Polsce. Usługa będzie dostępna do końca 2016 roku.

Zgodnie z lokalnym badaniem PayPal, które poprzedzało wprowadzenie zwrotu kosztów odesłania przedmiotu w regionie, 40 proc. polskich e-kupujących otrzymało produkt niezgodny z ich oczekiwaniami, ale aż 36 proc. nie zwróciło przedmiotów, z których byli niezadowoleni. Dlaczego? 21 proc. wskazało na wysokie koszty przesyłki zwrotnej, a 22 proc. wymieniło skomplikowane procedury, jako główny powód takiego stanu rzeczy.

- Oczekiwania konsumentów względem produktów, usług i doświadczenia zakupowego są wyższe niż kiedykolwiek. 74 proc. polskich e-kupujących zwraca uwagę na dostępność opcji darmowej przesyłki zwrotnej, więc rozwiązania takie jak zwrot kosztów odesłania przedmiotu oferowane przez PayPal niemal automatycznie stają się nowymi standardami - mówi Matt Komorowski, szef sprzedaży PayPal w Europie Środkowo-Wschodniej.

Od początku 2015 roku, liczba osób z Europy Środkowo-Wschodniej, które aktywowały usługę, wzrosła ponad trzykrotnie, a popularność programu w Polsce rośnie.

Użytkownicy, którzy zamówili produkt i zapłacili za niego z PayPal, mogą otrzymać do 12 zwrotów (niezależnie od przyczyny) i odzyskać pieniądze za przesyłkę, do 120 zł za zwrot.

 

 


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12438

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane