PayPal wprowadza w Polsce zwrot kosztów odesłania zakupów online

Autor: dlahandlu.pl 30 października 2014 09:29

PayPal wprowadził zwrot kosztów odesłania przedmiotu w Europie Środkowo-Wschodniej. Użytkownicy którzy dokonali zakupu za pomocą PayPal mogą odesłać przedmiot i otrzymać zwrot kosztów przesyłki, korzystając z usług lokalnych i zagranicznych sprzedawców.

Jak wynika z badania PayPal, konsumenci byliby w stanie kupować jeszcze więcej, gdyby nie ich obawy związane z zakupami produktów i niepewnością co do możliwości ich zwrotu.

O ile koszty przesyłki stanowią istotny czynnik procesu zakupowego (43 proc. Polaków rozważa zrezygnowanie z nabycia produktu w razie konieczności pokrycia kosztów jego przesyłki), 83 proc. respondentów rozważyłoby kupowanie więcej online, jeśli miałoby możliwość darmowego zwrotu. Ponadto, 63 proc. Polaków podczas zakupów online zwraca uwagę na możliwość darmowego zwrotu, a 22 proc. dokonało z jej powodu w przeciągu roku przynajmniej jednego zakupu online. Podczas gdy niemal 60 proc. respondentów zgadza się, że warto móc dokonać darmowego zwrotu podczas zakupów online, tylko 5 proc. Polaków twierdzi, że taka opcja nie jest w ogóle potrzebna i istotna.

Dzięki nowej funkcjonalności, zwrot kosztów (do 120 zł) pojawi się na koncie PayPal w ciągu 10 dni. W początkowym okresie testowym, zwrot kosztów odesłania przedmiotu PayPal będzie aktywny do 31 grudnia 2014.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10764

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane