REKLAMA
REKLAMA

Pedro Martinho: Hipermarkety to ,,stary słoń"

Autor: dlahandlu.pl 28 maja 2015 10:23

Pedro Martinho: Hipermarkety to ,,stary słoń" fot. za zoo-ostrava.cz

- Trendy konsumenckie nie zmienią się szybko. Coraz ważniejsze dla klientów jest źródło pochodzenia produktów, najlepiej lokalne. Nie zmienia się też trend dotyczący wygody robienia zakupów (szybko i blisko). Małe sklepy odpowiadają na te potrzeby, są nowoczesne, bo bardziej elastyczne. Hipermarkety to przy nich "stary słoń" - mówił podczas konferencji KPMG Pedro Martinho, członek zarządu Grupy Eurocash.

REKLAMA

- Zakupy nie są już atrakcją dla klienta, to racjonalny wybór. Atrakcja i czerpanie przyjemności zaczyna się później, kiedy np. gotujemy - mówił Pedro Martinho.

Dodał, że to właśnie dzięki Eurocashowi kondycja małych sklepów w Polsce jest tak dobra. - Nie poprzestajemy na unowocześnianiu tradycyjnego handlu. Testujemy też nowe, innowacyjne rozwiązania - powiedział przedstawiciel Eurocashu.

Z jego wypowiedzią odnośnie hipermarketów nie zgodził się François Vincent, dyrektor Business Unit Supermarkety i Sklepy Convenience, Carrefour Polska. - Pamiętajmy, że wygoda to również dostępność wszystkiego pod jednym dachem, szeroka oferta, duży wybór. Hipermarkety nie są passe. Błędy ostatnich lat to rezygnacja z innowacyjności. Jeśli wrócimy do fundamentów, wróci wygoda. Oczekiwania klientów nie zmieniły się, wciąż liczą się oferta i cena.Zmienił się natomiast profil klienta. Inny jest młody, miejski konsument, inny na wsi. Dlatego proponujemy różne formaty - wyjaśnił dyrektor Carrefoura.

  • kupiec 2015-05-29 12:06:46

    Patrząc na parkingi hipermarketów, szczególnie w piątek sobotę i niedzielę chyba zgodzę się ze zdaniem François Vincent.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12382

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA