Pedro Pereira da Silva: Bliskość i wygoda zakupów są coraz ważniejsze

Autor: Polska The Times 2 października 2014 20:42

Zdaniem Pedro Pereira da Silvy, dyrektora zarządzającego Jeronimo Martins, bliskość i wygoda będą odgrywały w najbliższych latach coraz ważniejszą rolę przy zakupach Polaków. Na ten temat przedstawiciel Jeronimo Martins wypowiedział się podczas Kongresu Warsaw International Media Summit - informuje "Polska the Times".

- Moim zdaniem tradycyjne sklepy nie znikną w dającej się przewidzieć perspektywie, choć będą się one zmieniać. Na całym świecie, nie tylko w Polsce, tradycyjny sposób kupowania w sklepach przetrwa. Choć nigdy wcześniej dostęp do informacji nie był tak ważny jak dziś. Bliskość i wygoda dokonywania zakupów będą odgrywały o wiele ważniejszą rolę niż wcześniej - powiedział Pedro Pereira da Silva.

Jak podaje "Polska the Times", zdaniem da Silvy obecny rynek w Polsce jest rynkiem konsumenta, który korzystając z nowoczesnych technologii, ma dostęp do większej ilości informacji i przez to jest coraz bardziej świadomy swoich wyborów. W związku z tym coraz trudniejszym zadaniem stojącym przed firmami handlowymi staje się dopasowanie do oczekiwań konsumentów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10682

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane