Pekpol stworzył nowy program lojalnościowy dla handlowców

Autor: dlahandlu.pl 28 listopada 2013 11:55

Nowy program lojalnościowy Zakładów Mięsnych Pekpol Ostrołęka S.A. skierowany jest do handlu detalicznego. Akcja „Wieża Marzeń", bo pod takim hasłem prowadzony jest program, polega na zbieraniu punktów, które można wymieniać na nagrody do dnia 15 kwietnia 2014 roku. Główną nagrodą jest wycieczka do Paryża dla dwóch osób.

Na wyznaczonych produktach Zakładów Mięsnych „Pekpol Ostrołęka" umieszczone są etykiety promocyjne w trzech wersjach tj.: „Mała Wieża Marzeń", „Średnia Wieża Marzeń" i „Duża Wieża Marzeń", pod którymi widnieją kody alfanumeryczne o określonej wartości punktowej - mówi Małgorzata Wódkiewicz z Zakładów Mięsnych Pekpol Ostrołęka. - Podczas trwania programu uczestnicy będą mieli możliwość zdobycia większej ilości punktów dzięki udziałowi w dodatkowych promocjach. Biorący udział w programie mogą wybierać z puli kilkuset nagród rzeczowych i innych np. udział w kursie gotowania czy nauka nurkowania. Nagrodą główną jest wycieczka do Paryża dla dwóch osób - uzupełnia Małgorzata Wódkiewicz.

Program „Wieża Marzeń" trwa od 25 listopada 2013 roku do 31 marca 2014 roku (termin wykorzystania punktów upływa 15 kwietnia 2014 r.).
Login i hasło wraz zaproszeniem do programu które umożliwiają rejestrację na platformie obsługującej program, udostępniane są przez organizatora.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11084

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane