Pepsi na finiszu kampanii Wyzwanie Smaku

Autor: pr 16 września 2014 09:56

Pepsi na finiszu kampanii Wyzwanie Smaku

Ruszyła kampania marketingowa wspierająca finał drugiej edycji kultowej akcji Wyzwanie Smaku Pepsi, w której konsumenci próbują napojów, odkrywają swoje preferencje smakowe.

Przez dwa miesiące w wielu miejscach w Polsce Wyzwanie Smaku Pepsi podjęło ponad 100 000 osób, z których ponad 60 proc. wybrało smak Pepsi. Kampania, która występuje w wersji zarówno ogólnopolskiej jak i geotargetowanej, potrwa do 19 października 2014 r.

Kampania marketingowa bazuje na spocie reklamowym, który nakręcono z udziałem uczestników na tegorocznych eventach Wyzwania Smaku Pepsi w Polsce. Reklama jest esencją pozytywnych emocji i wrażeń, jakie towarzyszyły konsumentom podczas tej letniej zabawy. Spot można obejrzeć pod linkiem http://youtu.be/HD-vSyI0WZg oraz na stronie www.pepsi.pl.

Działania promocyjne obejmują także kampanię bannerową na portalach internetowych oraz działania na profilu Pepsi na Facebooku, gdzie będą publikowane spoty z podziękowaniami za udział w Wyzwaniu Smaku Pepsi oraz ciekawe zagadki związane z tegoroczną edycją akcji.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10993

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane