Pepsi nadrukuje emotikony na puszkach i butelkach

www.portalspozywczy.pl 16 marca 2016 19:08

Właściciel marki Pepsi chce w tym roku przeprowadzić wielką kampanię promocyjną na ponad 100 rynkach na świecie. Wprowadzi do sprzedaży napoje w puszkach i butelkach, które zamiast logo będą miały nadrukowane emotikony.

Akcja na została już zainicjowana w 2015 r. w Rosji, Kanadzie, i Tajlandii. Prowadzona była pod hasłem PepsiMojis.

Latem 2016 r. kampania ma być rozszerzona na około 100 rynków. Na butelkach i puszkach Pepsi, Pepsi Light i Pepsi Max pojawi się około 70 różnych emotikonów – zarówno globalnych, jak i tych o znaczeniu lokalnym (np. tradycyjny tajski kostium). Emotikony mają służyć jako uniwersalny, globalny język komunikacji konsumentów Pepsi.

Wprowadzenie emotikonów na opakowania ma wesprzeć szeroka kampania w internecie i mediach tradycyjnych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11586

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane