PepsiCo promuje swoje napoje w karnawale

dlahandlu.pl 2 stycznia 2015 10:34

Ruszyła ogólnopolska kampania marketingowa PepsiCo, której celem jest zainspirowanie konsumentów do tego, by zaskakiwali swoich znajomych oryginalnymi mocktailami na karnawałowych imprezach.

Proste miksy o wyjątkowych nazwach, np. Rebel Bąbel, Double Bubble, Lemonaliza, Coolacabana czy Anti-Gravity, swoim wyglądem i sposobem podania wywołują prawdziwy efekt „WOW". W ramach akcji konsumenci mogą wziąć udział w konkursie z nagrodami, w którym spośród 10 mocktaili, wybiorą najlepszy IMPREZOWY MIKS 2015. Kampania potrwa od początku stycznia do końca lutego br.

Konkurs „GŁOSUJ NA IMPREZOWY MIKS 2015" wspierany jest kampanią 360°, która obejmuje działania reklamowe w telewizji, na portalach internetowych, w mediach społecznościowych oraz materiały w punktach sprzedaży (POS), takie jak: standy z ulotkami, wobblery, plakaty, narożniki, owijki oraz polesigny. Ponadto kampanię wspierają działania PR.

Kampania telewizyjna, która zachęca konsumentów do wzięcia udziału w zabawie potrwa od 31 grudnia 2014 do 28 lutego 2015 roku.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10380

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane